Terapie
odontologie

In momentul in care un dinte se cariaza este necesar sa apelati la medicul dentist pentru a-l obtura (plomba) si in acest mod sa preveniti degradarea suplimentara a dintelui si sa intariti structura dentara restanta. La ora actuala descoperirile stomatologiei moderne fac ca aceasta manopera terapeutica sa fie mult mai confortabila pentru pacient si materialele utilizate mult mai rezistente, estetice si biocompatibile

Obturatiile fizionomice se realizeaza cu materiale compozite fotopolimerizabile si se efectueaza in cabinetul stomatologic. Prin adeziune se aplica o rasina speciala fotopolimerizabila de aceeasi

nuanta cu restul dintelui natural in cazurile de dinti fracturati, cariati, ingalbeniti sau innegriti. Rasina se modeleaza conform formei dintelui natural, se adapteaza si se lustruieste, rezultand astfel un rezultat estetic excelent.

Endodonție

Endodontia este specialitatea medicinei dentare care se ocupa cu diagnosticul si tratamentul pulpei dentare bolnave.

Pulpa este alcatuita dintr-o cantitate mica de tesut moale in interiorul dintelui care contine vase de sange si nervi. Ea, este responsabila de formarea si cresterea partii dure a dintelui dupa ce coroana si radacina dintelui s-au maturizat, tesutul pulpar ramane prins in interiorul dintelui intr-un mic spatiu al canalului radicular. In general bacteriile care patrund in pulpa o pot afecta sever. Odata inflamata poate cauza rapid durere si chiar infectie a tesuturilor moi sau a osului. Primele semne ale unei infectii pot fi :

umflaturi gingivale, semsibilitate la temperaturi sau durere in dinte sau gingii.

Fara tratament, infectia se dezvolta la varful radacinii formand o infectie purulenta denumita abces.

Inlaturarea pulpei bolnave poate fi facuta in 2 moduri: prin salvarea dintelui in urma tratamentului endodontic sau prin extractia lui. In general tratamentul de canal se bucura de o rata rata de succes de 95%.

Succesul unui tratament endodontic depinde de:

starea initiala a dintelui tratat (infectat, neinfectat, tratamente anterioare) si a tesuturilor din jurul radacinii

forma si arhitectura canelelor din radacini (curbate, ingustate sau ascunse)

calitatea obturatiei efectuate pe canalele radacinilor (materiale, aparatura, tehnica)

calitatea obuturatiei de pe coroana dintelui care trebuie sa inchida perfect interiorul lui de patrundere a salivei care contine foarte multe bacterii

Tratamentul endodontic efectuat corect, asigura sanatatea radacinilor si pastrarea dintelui in conditii de buna functionare pentru o lunga perioada de timp.

Examenul radiologic ofera informatii indispensabile in cadrul diagnosticului si tratamentului endodontic propriu zis.

Respectand controalele periodice la medicul dentist si masurile de igiena orala riguroasa, pacientul insusi contribuie decisiv la succesul tratamentelor efectuate si mentinerea sanatatii sale orale.

Intra in contact cu noi

Număr de telefon
telefon 0314202604
mobile 0771.236.615
clinic@astonclinic.com

Completează formularul

Ne-am bucura sa primim vesti de la tine! Vă rugăm să completați formularul de mai jos pentru a vă putea ajuta.

AstonClinic

Aston Clinic © este o organizație de servicii dedicată satisfacerii nevoilor de aprovizionare medicală ale consumatorilor și ale comunității de îngrijire, cu accent pe satisfacția clienților.

Our Awards
    Social Networks

Vizitați AstonClinic pe aceste link-uri sociale și conectați-vă cu noi. Asigurați-vă că urmați conturile noastre pentru actualizări regulate.

Copyright 2022 by AstonClinic. Toate drepturile rezervate!